مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : های هالیدی

مرکز تجاری کیش

مرکز خرید کیش

بدون شک یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید کیش، بازار مرکز تجاری کیش با 479 غرفه تجاری است. این مرکز خرید در سال 1379 با مساحت بالغ بر یازده هزار متر مربع در چهار طبقه با وسعت 17.683 متر مربع افتتاح شد. بعنوان گردشگر پیشنهاد میکنیم از این مرکز تجاری حداقل بازدید کنید چرا که این بازار از معماری و زیبایی خاصی برخوردار است.
در این مرکز خرید اقلامی مانند پوشاک، تجهیزات رایانه ای، لوازم آرایشی، عینک و ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، مکمل های غذایی و تقریبا هر چیزی را میتوان پیدا کرد.شما میتوانید با خیال راحت از این بازار خرید کنید چرا که نمایندگی های قابل اعتماد از برند های خارجی در این مرکز فعالیت میکنند.
از دیگر نکات قابل توجه میتوان به قرعه کشی همراه با جوایز نفیس و انواع برنامه های طنز که به صورت شبانه برگزار میشود اشاره کرد.

شماره: 07644452614
آدرس وب سایت: http://ktcenter.info/fa
آدرس: خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی

کیش یکی از قدیمی ترین جزیره های خلیج فارس است و سالهاست که مقصد گردشگری بسیار محبوبی در میان تورهای داخلی به شمار می رود. کیش از توابع بندر لنگه در استان هرمزگان و جزو بهترین مناطق دیدنی و تفریحی جنوب ایران است.

بازار بزرگ ونوس کیش

بازار بزرگ ونوس

بازار بزرگ ونوس هم مانند مرکز تجاری کیش جزء بازار های قدیمی جزیره کیش می باشد که در سال 1375 افتتاح شد. این بازار دو طبقه دارای 310 فروشگاه و دفتر اداری است. اکثر فروشگاه ها در طبقه اول فعالیت میکنند و طبقه دوم معمولا مربوط به دفاتر اداری و خدماتی میباشد.
فروشگاه های بازار ونوس بیشتر مختص پوشاک مردانه و زنانه، کیف و کفش، پوشاک بچه گانه و اسباب بازی است. از دیگر امکانات آن میتوان به انواع کافی شاپ و رستوران و همچنین مکانی با محیطی زیبا و جذاب برای تفریح و سرگرمی کودکان شما اشاره کرد.

تلفن: 07644421521
آدرس: هرمزگان، کیش، خیابان سنایی

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , درباره کیش , کیش , درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: